link na <section role="NotChunk">

Tomáš Waller tomas.waller na seznam.cz
Sobota Červenec 31 13:08:27 CEST 2010

Dobrý den!
1) Pomocí <bridgehead> se mi podařilo nahradit strukturu tvořenou
<section>, protože jsem nechtěl, aby se v daném místě soubor dělil do
různých html. Nevyřešil jsem ale číslování těchto elementů.
2) Proto jsem zkusil zavést hodnotu atributu pro <section> role, a sice
"NotChunk". Dokážu dosáhnout toho, aby se element nedělil, při opatrném
postupu je na stránce s předchozím (pokud role="NotChunk" doplním do
všech <section> před ním, které by se měly dělit - jinak by byly separé
až za ním), Prev a Next odkazují správně na horní element na stránce,
ale takovýto element <section> s role="NotChunk" nemá identifikaci
takovou, aby <xref>, který na něj odkazuje, fungoval, jak má, odkazuje
totiž na stránku: stranka.html, místo stranka.html#sectionid.
Jak vytvořit takovouto identifikaci pro danou <section role="NotChunk">?
Děkuji
Tomáš Waller