Re: potize pri vytvareni docbook website

Vítězslav Uhlíř uhlirv na post.cz
Pondělí Květen 24 23:39:41 CEST 2010

> snazim se vytvorit webove stranky pomoci docbook website.
>
> Bohuzel mi Saxon i Xalan hlasi, ze neexistuje muj index.xml (autolayout se ale
> vytvori bez potizi).
> Chyba se ohlasi pri transformovani pomoci chunk-common.xsl (docbook-website
> 2.6.0).

Reseni problemu spociva v uprave cesty, nicmene jsem zatim neprisel na neco idealnejsiho nez je presun zdrojovych  souboru o adresar vyse, kde uz budou nalezeny.

Za zminku stoji i to, co se stane pri rucnim pridani adresare do cesty v souboru autolayout.xml do atributu: page="ADRESAR/index.xml".

Update: HTML/index.html: ADRESAR/index.xml
Recoverable error
Failure reading file:/C:/docbook/ADRESAR/ADRESAR/index.xml: no more input

... a vygeneruje se soubor daneho jmena ovsem pouze s doctype deklaraci.

Bohuzel jsem zatim nenarazil na nejaky parametr, ktery bych vlozil do svych stylu nebo k volani saxonu a urcil jim spravnou cestu do onoho ADRESARE.

VU