bridgehead do toc, ale nečíslovat

Tomas.Waller Tomas.Waller na seznam.cz
Úterý Květen 25 11:59:19 CEST 2010

Dobrý den!

Mám dotaz: Potřeboval bych jak v pdf, tak v chunk html/eclipse helpu dostat do toc <bridgehead>.

1) Pro html a eclipse help sice bridgehead dokážu do toc dostat pomocí bridgehead.in.toc = 1 (resp- ho vynechat pomocí customizace a použití role="NotInToc"), ale je číslovaný. Já bych ho chtěl nečíslovaný. Tedy - přebírá číslo <chapter>, v níž je. A to nepotřebuji.
Přestože pro section mám nastaveno section.label.includes.component.label = 0.

Ve druhé chapter mám nejprve třikrát bridgehead, pak section. Druhá bridgehead má role="NotInToc", v obsahu je:
Chapter 2. ...
2. nadpis první bridgehead
2. nadpis třetí bridgehead
1. nadpis section.

Potřeboval bych:
Chapter 2
nadpis první bridgehead
nadpis třetí bridgehead
nadpis section

2) Pro pdf se mi <bridgehead> do toc nedostane vůbec, přestože mám opět i zde bridgehead.in.toc 1. Navíc nevím, jak by to tam bylo s číslováním - zda obdobně jako v html, kdy by bridgehead přebírala label chapter a následující section by začínala od 1.

Poradíte mi?

Předem děkuji.

Tomáš Waller