Dalsi utility pro Emacs 20

Milan Zamazal pdm na informatics.muni.cz
Úterý Prosinec 23 17:52:09 CET 1997

Podarilo se mi zase trochu pokrocit v pocestovani Emacsu 20.  Vysledky
naleznete jako obvykle na http://www.fi.muni.cz/~pdm/emacs-czech.html .

Zmeny od posledne:
- Opraveny nektere (ne vsechny :-( ) drobne chyby.
- Nova utilita `tildify.el' na vlnkovani TeXovskych textu.  Proti verzi
  z Emacsu 19 to umi vkladat i ` ' do SGML textu a je to
  rozsiritelne i na dalsi typy textu.
- Nova utilita `string-recode.el' pro prekodovavani cestiny z/do
  TeXovskych sekvenci, SGML sekvenci a sprezek.  Take je to dale
  rozsiritelne.
- Predbezna (zatim asi nepouzitelna) podpora slovenstiny.
- Zmeny v textu na strance (chyba v `linux.el', todo list, aj.).

S pripominkami se obracejte na moji adresu.  Je to vse zatim dost
neodzkousene, takze vitam i sucha oznameni, ze to nekomu funguje.

Milan Zamazal

--
"Having GNU Emacs is like having a dragon's cave of treasures."
                                                Robert J. Chassell