EasyPad - betatesting

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Čtvrtek Duben 9 19:11:18 CEST 1998

On 8.4.1998, at 9:34, kouba na fzu.cz wrote:

>Podivejte se na DveKravy tam je NoteTab existuje v nekolika verzich od
>free po share, W3.1 a W95. Vetsinu vami uvedenych veci umi. A
>nepouziva registry, ale vlastni ini ulozeny ve vlastni adresari. Takze
>program se da smazat z disku, ci prekopirovat bey instalace.

To ma byt vyhoda? BTW - neni problem napsat program (predpokladam, ze je
to i pripad EasyPadu), ktery uklada informace v registry a zadnou
(de)instalaci nepotrebuje. Navic registry jsou jednou z mala pozitivnich
veci na Windows a normalni programy do nich zapisuji na jedno jedine
misto - takze no problem.
(Super)NoteTab - znam a pouzivam, ale presto jsem na EasyPad zvedavy. Treba uz
jen kvuli zmene kodovani cestiny primo v editoru.

David Kuzela