EasyPad - betatesting

Tomas Kouba kouba na fzu.cz
Pátek Duben 10 09:58:22 CEST 1998

On 9 Apr 1998 19:13:32 +0200, kuzela na mbox.vol.cz (David Kuzela) wrote:
>To ma byt vyhoda? BTW - neni problem napsat program (predpokladam, ze je
>to i pripad EasyPadu), ktery uklada informace v registry a zadnou
>(de)instalaci nepotrebuje. Navic registry jsou jednou z mala pozitivnich
>veci na Windows a normalni programy do nich zapisuji na jedno jedine
>misto - takze no problem.
Bohuzel spousta programu nezpisuje jen na jedno jedine misto a pokud
program smazu bez deinstalace stanou se registry vetsimi a vetsimi az
budou nejvetsi ze vsech.
Ale jinak jsem na EasyPad docela zvedav. Chtel jsem spise upozornit na
- podle me - pekne vytvorenou praci s vyce soubory v NoteTabu a
nektere jeho dalsi moznosti.

Tomas