Announce: Vyznamny update cestiny/slovenstiny pro Emacs

Milan Zamazal pdm na informatics.muni.cz
Středa Únor 11 20:59:35 CET 1998

  Takze jsem zkousel nainstalovat si cestinu do emascu 20.2. Instaloval
  jsem presne dle navodu v baliku (mimochodem trochu se lisi od toho, co
  ma p. Zamazal na homepage. Neni tam nic o hack-q*.el)

Navod na strance je vzdy totozny s navodem v baliku.  Pokud je na
strance neco jineho, nez mate v baliku, s velkou pravdepodobnosti to
znamena, ze balik byl updatovan.

Zatim jsem tomu nedaval verze, protoze to nestalo za to.  Jakmile budou
(snad pristi tyden) vychytany posledni mouchy, vyrobim
emacs-cs-utils 4.0, ktere uz bude mit seriozni podobu.

  a vysledek je takovy : klavesnice jak to vypada, ze hazi ceske znaky,
  ale zobrazuje to nesmysly. Jako by tam byl nastaven font typu Latin-1
  (male dlouhe a, i, e jdou, zbytek ne).

OK, tak to bude asi opravdu tim, ze mate Latin 1 font.  Latin 2 font
si nastavite v `/etc/kbd/config', jmena fontu najdete
v `/usr/share/consolefonts/'.

  P.S. Bude tato cestina chodit i pod X win, kdyz tam budu mit
  nainstalovane Latin-2 fonty bez podpory ceske klavesnice?

Ano.

Jinak jsem dnes jeste opravil jednu hloupou, lec fatalni, chybu
v `hack-quail.el' a doplnil jsem par informaci do navodu, doporucuji
tedy stahnout si balik jeste jednou.

Dejte mi prosim vedet, jak to dopadlo.

Milan Zamazal

--
Milan Zamazal
Student of computer science, Masaryk University, Brno, Moravia, Czech Republic