Announce: Vyznamny update cestiny/slovenstiny pro Emacs

milon na sh.cvut.cz milon na sh.cvut.cz
Čtvrtek Únor 12 20:58:40 CET 1998

Hi all

Milan Zamazal wrote:

>     m: (kupodivu pridani do /etc/kbd/config nepomohlo,
>
> Projevi se (zjednodusene receno) az po rebootu.  Nebo ani pak ne?

Jo, to jsem samozrejme rebootnul, ale nic. Chvili jsem patral v rc skriptech,
nasel jsem soubor v init.d kbd-boot.sh, ktery stejne v normalnim runlevelu
nespoutim. A navic je v nem jen nahrani keymaps. Mam tedy Debian 2.0 ruco
instaleny a upgradovany, tekze je mozne, ze mi neco chybi. Jinak kdyz mam
nastavene  latin-2 fonty na konsoli a prepnu do Xek a zase zpatky, tak mi
nastaveni fontu zmizi. Nevite nekdo jak to zafixovat?

>     Z uvedenych uryvku vyplyva, ze mate starou verzi baliku.  Netahate jej
> z nejake cache?  Ve veci, ktera je na URL
> http://www.fi.muni.cz/~pdm/data/echack.tar.gz zcela urcite adresar
> `hacks' je.

    Mel jste pravdu, bylo to v cache. Musel jsem jich vyzkouset nekolik, nez to
stahlo novy balik.
    Nainstaloval jsem novou verzi, prepsal .emacs dle noveho a chodi. Akorat jsem
musel z .emacs vyhodit radek:
   (if window-system
protoze mi to psalo na konzoli misto cestiny otazniky. Mozna by se pro
zacatecniky melo nechat nastaveni terminal-coding.. bez predchozich podminek.
Dale se mi zda, ze nechodi velke U s krouzkem, nebo se nepouziva?

diky za pozornost

Milan Kocian