Announce: Vyznamny update cestiny/slovenstiny pro Emacs

Milan Zamazal pdm na informatics.muni.cz
Čtvrtek Únor 12 15:28:00 CET 1998

    m: (kupodivu pridani do /etc/kbd/config nepomohlo,

Projevi se (zjednodusene receno) az po rebootu.  Nebo ani pak ne?

    m: Mozna by bylo dobre dat do instalacniho manualu radecek o fontech

Ano, pridam to tam.

    m: Slo by jpridat QWERTY ceskou mapu?

Jak jsem vcera v teto konferenci oznamil, uz tam je.

    m: Mala poznamka pro p. Zamazala: stahnul jsem si ihned po vasem
    m: mailu nove echack.tar.gz z vasi page
    m: http://www.fi.muni.cz/~pdm/emacs-czech.html a v instalacnim
    m: manualu jsou rozdily.

Z uvedenych uryvku vyplyva, ze mate starou verzi baliku.  Netahate jej
z nejake cache?  Ve veci, ktera je na URL
http://www.fi.muni.cz/~pdm/data/echack.tar.gz zcela urcite adresar
`hacks' je.

    m: P.S. Jak je to u Emacsu s tiskem? Leze z nej ps? A cesky?

PS z nej leze (viz manual) a jak jest receno na zminene WWW strance, na
Latin 2 verzi se pracuje.  (Jinak jsem dnes od Jana Prikryla dostal
prvni zverejnitelnou verzi, mozna jeste dnes ji nekde vystavim.)

Milan Zamazal

--
Milan Zamazal
Student of computer science, Masaryk University, Brno, Moravia, Czech Republic