cslatex z AUC TeXu

Milan Zamazal pdm na informatics.muni.cz
Čtvrtek Březen 19 20:26:48 CET 1998

    JH: Priinstaloval jsem si AUC TeX k emacsu a on se zatim
    JH: tvari dost neprivetive. Nechce mi volat cslatex na ceske texty a
    JH: tudiz pak nezna cestu k czech.sty. V puvodnim emacsu to vyresil
    JH: radek (setq latex-run-command "cslatex") do .emacs, ale ted uz
    JH: na to nereaguje. Navic kdyz chci zadat "C-c C-c cslatex" tak to
    JH: odmita. Muzete mi nekdo poradit co s tim?

Zeditujte soubor `tex-site.el'.

    JH: Asi to nekde v dokumentaci je, ale kdyz je toho tolik... :-(

Informace o `tex-site.el' je v instalacnim navodu, jestli se nepletu.

Milan Zamazal

--
Abych take prispel svym dilem k pocitacove katastrofe ohlasene na 1. 1. 2000,
prestanu od toho dne vsechny sve cesky psane zpravy konvertovat do ASCII.