cslatex z AUC TeXu

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Pondělí Březen 23 18:11:51 CET 1998

On Thu, 19 Mar 1998, Milan Zamazal wrote:

>     JH: Priinstaloval jsem si AUC TeX k emacsu a on se zatim
>     JH: tvari dost neprivetive. Nechce mi volat cslatex na ceske texty a
>     JH: tudiz pak nezna cestu k czech.sty. V puvodnim emacsu to vyresil
>     JH: radek (setq latex-run-command "cslatex") do .emacs, ale ted uz
>     JH: na to nereaguje. Navic kdyz chci zadat "C-c C-c cslatex" tak to
>     JH: odmita. Muzete mi nekdo poradit co s tim?
>
> Zeditujte soubor `tex-site.el'.

Porad nic:
Nejdrive jsem zeditoval radek (autoload 'latex-mode "latex" no-doc t) na
(autoload 'latex-mode "cslatex" no-doc t), neslo to.
Pak jsem prepsal v defvar LaTeX-command-style
'(("." "latex"))) zase na cslatex a zase nic. (nejake stiznost tam byly).
AUC TeX proste cslatex nezna a co vic, nechce ho poznat!
Jsou to nejspis vicemene pokusy neznaleho, ale nerikejte mi, ze emacs je
"user friendly". Mozna, ze "umi vsechno", ale co je mi to platne, kdyz to
neumim ja a netouzim se ucit lisp. Pro mne je to jazyk tajuplny a zcela
nepochopitelny.

Zdravi Jaroslav Honsa