cslatex z AUC TeXu

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Úterý Březen 24 15:22:26 CET 1998

On Mon, 23 Mar 1998, Milan Zamazal wrote:

>     JH: Porad nic: Nejdrive jsem zeditoval radek (autoload 'latex-mode
>     JH: "latex" no-doc t) na (autoload 'latex-mode "cslatex" no-doc t),
>     JH: neslo to.  Pak jsem prepsal v defvar LaTeX-command-style '(("."
>     JH: "latex"))) zase na cslatex a zase nic. (nejake stiznost tam
>     JH: byly).  AUC TeX proste cslatex nezna a co vic, nechce ho poznat!
>
> Spravna promenna je `TeX-command-list', doplnite tam polozku pro
> CsLaTeX.  Mozna mystifikuji a v novych verzich AUCTeXu tato promenna uz
Uz to funguje, jen jsem si musel stahnout zdrojaky, protoze v auctex*.rpm
soubor tex.el neni a v tex-site.el se promenna `TeX-command-list'
nevyskytuje. Stejne si myslim, ze zmenit promennou LaTeX-command-style by
take melo pomoci, ale asi jsem neco udelal blbe.

> OK, pokusim se dokazat, ze uzivatel toto muze provest i bez znalosti
> Elispu a vubec cehokoliv.  Vychozi stav: Emacs 20, AUCTeX 9.9, potreba
mam jen auctex-9.6m-2
> zmenit prikaz `latex' na `cslatex'.  Postup:
>
> 1. Nevim si rady, hledam pomoc.  Vstupuji do menu "Help".
> 2. Chci si Emacs prizpusobit, vstupuji tedy do "Customize".
> 3. Vim, ze si chci prizpusobit AUCTeX, takze zkousim "Specific Group".
> 4. Asi pujde o AUCTeX, v modeline pisu "AU", tisknu tabulator, uz vidim
>    zadane.  Doplnuji "C", tabulator, enter.

Nikde jsem auctex nenasel! Ani kdyz byl skutecne aktivovany.

> 5. Chci zmenit TeXovaci prikaz, takze jdu do "TeX Commands".
> 6. Menim "TeX Command List" ku obrazu svemu, mackam "Set for Current
>    Session".
> 7. Pro jistotu prenacitam svuj dokument, zkousim `C-c C-c' a vidim, ze
>    nastaveni funguje.
> 8. Vracim se do customize a aplikuji "Save for Future Sessions".
>
> :-)
>
> Kde je to uzke misto, o ktere jste se zarazil?

Asi verze auctex-9.6m-2 jeste nepodporuje konfiguraci pres customize.
Stejne je to krasa, kdyz to clovek umi. To mi pripomina zacatky s Linuxem,
kdy zkusenejsi kolega neco predvadel na pocitaci a ono to vypadalo jako
kdyz caruje. Ale stejne moc dekuju za to malicke pootevreni oci.

Zdravi Jaroslav Honsa.