cslatex z AUC TeXu

Milan Zamazal pdm na informatics.muni.cz
Pondělí Březen 23 20:37:49 CET 1998

    JH: Porad nic: Nejdrive jsem zeditoval radek (autoload 'latex-mode
    JH: "latex" no-doc t) na (autoload 'latex-mode "cslatex" no-doc t),
    JH: neslo to.  Pak jsem prepsal v defvar LaTeX-command-style '(("."
    JH: "latex"))) zase na cslatex a zase nic. (nejake stiznost tam
    JH: byly).  AUC TeX proste cslatex nezna a co vic, nechce ho poznat!

Spravna promenna je `TeX-command-list', doplnite tam polozku pro
CsLaTeX.  Mozna mystifikuji a v novych verzich AUCTeXu tato promenna uz
v `tex-site.el' neni.  Spis ale asi ne, protoze v info dokumentaci se
pravi:

     You probably also need to change `TeX-command-list' to make sure
  that the commands used for starting TeX, printing, etc. work on your
  system.  Copy the definition from `tex.el' to `tex-site.el' and edit
  the command names appropriately.

    JH: Jsou to nejspis vicemene pokusy neznaleho, ale nerikejte mi, ze
    JH: emacs je "user friendly". Mozna, ze "umi vsechno", ale co je mi
    JH: to platne, kdyz to neumim ja a netouzim se ucit lisp. Pro mne je
    JH: to jazyk tajuplny a zcela nepochopitelny.

OK, pokusim se dokazat, ze uzivatel toto muze provest i bez znalosti
Elispu a vubec cehokoliv.  Vychozi stav: Emacs 20, AUCTeX 9.9, potreba
zmenit prikaz `latex' na `cslatex'.  Postup:

1. Nevim si rady, hledam pomoc.  Vstupuji do menu "Help".
2. Chci si Emacs prizpusobit, vstupuji tedy do "Customize".
3. Vim, ze si chci prizpusobit AUCTeX, takze zkousim "Specific Group".
4. Asi pujde o AUCTeX, v modeline pisu "AU", tisknu tabulator, uz vidim
   zadane.  Doplnuji "C", tabulator, enter.
5. Chci zmenit TeXovaci prikaz, takze jdu do "TeX Commands".
6. Menim "TeX Command List" ku obrazu svemu, mackam "Set for Current
   Session".
7. Pro jistotu prenacitam svuj dokument, zkousim `C-c C-c' a vidim, ze
   nastaveni funguje.
8. Vracim se do customize a aplikuji "Save for Future Sessions".

:-)

Kde je to uzke misto, o ktere jste se zarazil?

Milan Zamazal

--
Abych take prispel svym dilem k pocitacove katastrofe ohlasene na 1. 1. 2000,
prestanu od toho dne vsechny sve cesky psane zpravy konvertovat do ASCII.