Emacs-cs-utils, tildify-* a tex-mode

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Středa Únor 3 21:00:51 CET 1999

Zdravim,

mam Emacs-20.3, emacs-cs-utils-4.2. Fce tildify-buffer mi v tex-mode
nahrazuje mezery opet mezerami misto vlnovkami. V latex-mode je to
sice v poradku, ale to je mi uplne nanic, protoze latex nepouzivam.
Muzete nekdo poslat mail autorovi nebo mi alespon osvetlit, kde je
chyba? Zatim jsem to obesel po svem (chvilkove prepnuti do
latex-mode), ale to neni prilis vhodne i presto, ze se tildify-*
pouziva dosti malo.

Autor mi bohuzel neodpovedel ani na jeden bug-report o
emacs-cs-utils...

BTW - nevite nekdo, jak v uvedene konfiguraci dosahnout konverze
bufferu/regionu z ISO-8859-2 do ASCII (napr. kdyz napisu cesky mail a
zapomenu, ze uzivatel naproti neumi nebo nemuze cist maily s hacky a
carkami)? Dost mi to chybi...
--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz