Posta v Emacsu

Pavel Voch voch na prodeco.cz
Úterý Únor 2 11:32:28 CET 1999

On 1 Feb 1999, David Sauer wrote:

>     Pavel> Dobry den,
>     Pavel> rekl jsem si, ze bych rad cetl postu v Emacsu, ale mam nekolik pozadavku.

[...]

> pgnus + mailcrypt

No dobre. Prihasil jsem se do teto konference a zjistil jsem, ze k praci s
postou se da take pouzivat gnus. pgnus jsem nejak nemohl nikde najit.

Takze gnus je emacsu, doinstaloval jsem mailcrypt a tm. Nicmene ted si
pripadam jako blazen, listuji dokumentaci a nic nechapu. Nemohl by mi
nekdo napsat najaky Idiotuv pruvodce konfiguraci posty v emacsu. Rekneme,
ze budu pouzivat gnus+tm+mailcrypt. Postu ctu popem a odesilam ji na
jiny pocitac (nechci spoustet sendmail na svem). Byl bych rad, aby
fungovalo MIME a PGP.

Pavel Voch,  Vitkovice-Prodeco,  email: voch na prodeco.cz,  tel.: 0417/26631/245