Emacs-cs-utils, tildify-* a tex-mode

Michal Choura Michal.Choura na euromise.cz
Čtvrtek Únor 4 14:10:41 CET 1999

Pavel.Janik na inet.cz (Pavel Janik ml.) writes:

> mam Emacs-20.3, emacs-cs-utils-4.2. Fce tildify-buffer mi v tex-mode
> nahrazuje mezery opet mezerami misto vlnovkami. V latex-mode je to
> sice v poradku, ale to je mi uplne nanic, protoze latex nepouzivam.
> Muzete nekdo poslat mail autorovi nebo mi alespon osvetlit, kde je
> chyba?

Cau,

O promenne tildify-string-alist asi vis, no a figl je v tom, ze
(alespon u me:-) major mode pro psani plainovych textu neni tex-mode,
ale plain-tex-mode. Takze si do .emacs pridej neco jako

(defvar tildify-string-alist
  '((sgml-mode . " ")
    (html-mode . sgml-mode)
    (html-helper-mode . sgml-mode)
    (plain-tex-mode . "~")
    (latex-mode . plain-tex-mode)

Preji prijemne vecery stravene konfiguraci emacsu:-),

(mc)

--
Michal Choura          e-mail: Michal.Choura na bigfoot.com
                       http://cs.felk.cvut.cz/~xchoura/