Emacs-cs-utils, tildify-* a tex-mode

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Čtvrtek Únor 4 15:32:42 CET 1999

   From: Michal Choura <Michal.Choura na euromise.cz>
   Date: Thu, 4 Feb 1999 14:19:27 +0100 (MET)

Ahoj,

   > O promenne tildify-string-alist asi vis, no a figl je v tom, ze
   > (alespon u me:-) major mode pro psani plainovych textu neni tex-mode,
   > ale plain-tex-mode. Takze si do .emacs pridej neco jako

jo, tak nad timhle jsem dneska asi v 02:30 pekne kroutil hlavou :-)
Ale opravil jsem to primo v tildify.el, protoze je to tam podle mne
blbe. Nove RPMko je na
ftp://ftp.inet.cz/pub/People/Pavel.Janik/EmacsRPMS/.

BTW - pouzivate nekdo sr-recode-to-many czech-digraphs? Ja jsem chtel
jednomu kolegovi ukazat, ze nemusi pro psani do jedne konference, kam
se pise ve sprezkach pouzivat sveho klienta a ze Emacs je lepsi, ale
tato fce neumi do sprezek prevest e s hackem... Zkuste napsat horni
radu ceskych pismenek (e s hackem az e s carkou) a pote
sr-recode-to-many cze TAB Enter... V novem baliku je to jiz opraveno.

   > Preji prijemne vecery stravene konfiguraci emacsu:-),

Prijemna rana...
--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz