Posta v Emacsu

Pavel Voch voch na www.firstnet.cz
Úterý Únor 9 08:25:07 CET 1999

Milan Zamazal <mz na pdm.pvt.net> writes:

>     PV> Za druhe: jak nastavim odesilani posty na postovni server, bez
>     PV> toho, aby mi tu bezel sendmail ci neco podobneho?
>
> Je nejaky zavazny duvod odesilat postu takto neefektivne?

Z meho hlediska zbytecne komplikovana konfigurace sendmailu.

1.) Mame tu jen komutovanou linku, takze posta stejne strasi na
firewallu a ceka az se modem pripoji.
2.) Predtim nez se dostane tam jde jeste na jeden pocitac (postovni
server), kde se roztridi a lokalni zustane tam, ostatni se odesle na
firewall.

Neříkám, že je takový problém to nakonfigurovat, i když se musím
přiznat, že nejsem na sendmail zrovna expert a napsat někam
mailserver=bla.bla mi přijde jednodušší.