Posta v Emacsu

Milan Zamazal mz na pdm.pvt.net
Úterý Únor 9 21:25:32 CET 1999

    PV> Neříkám, že je takový problém to nakonfigurovat, i když se musím
    PV> přiznat, že nejsem na sendmail zrovna expert a napsat někam
    PV> mailserver=bla.bla mi přijde jednodušší.

Jednak není nutno používat sendmail a jednak když si nainstaluješ nějaký
běžný mailer (sendmail myslím nevyjímaje) z Debianu, provede takovou
triviální konfiguraci rovnou už postinstalační skript.  To mi připadne
jednodušší, než zjišťovat, zda Emacs neumí nahrazovat funkci
maileru. :-)

Mimochodem, jak ti doručuje zprávy cron, když nemáš instalován mailer?
:-)

Milan Zamazal

--
"Having GNU Emacs is like having a dragon's cave of treasures."
                                                Robert J. Chassell