Posta v Emacsu

Pavel Voch voch na www.firstnet.cz
Čtvrtek Únor 11 12:51:43 CET 1999

Milan Zamazal <mz na pdm.pvt.net> writes:

>     PV> Neříkám, že je takový problém to nakonfigurovat, i když se musím
>     PV> přiznat, že nejsem na sendmail zrovna expert a napsat někam
>     PV> mailserver=bla.bla mi přijde jednodušší.
>
> Jednak není nutno používat sendmail a jednak když si nainstaluješ nějaký
> běžný mailer (sendmail myslím nevyjímaje) z Debianu, provede takovou
> triviální konfiguraci rovnou už postinstalační skript.  To mi připadne
> jednodušší, než zjišťovat, zda Emacs neumí nahrazovat funkci
> maileru. :-)

Budiž. Může mi někdo doporučit co nejjednodušší mailer, který jenom
rozešle lolální poštu a zbytek přehodí na relay, nebo je to jedno.

Dále. Už jsem psal, že v mé konfiguraci (emacs 20.2.1, gnus,tm-7.106)
nefunguje správně ukládání příloh. Prostě to píše, že je vše v pořádku
a v /tmp vznikne soubor s nulovou délkou. Co s tím? Resp. pgnus
funguje dobře? Pokud ano, kde ho mohu získat, nějak jsem ho nemohl
najít.

> Mimochodem, jak ti doručuje zprávy cron, když nemáš instalován mailer?
> :-)

Nedoručuje :-) On to koneckonců není můj počítač. Bohužel pracuji v
takové firmě, kde musím mít spuštěné Windoze (kvůli čtení Wordu, a
SAPu), takže moje práce vypadá tak, že mám přes celou obrazovku
X-server...

Pavel Voch