dela

Roman Porizka porizka na econ.muni.cz
Pátek Únor 19 11:02:53 CET 1999

On Fri, 19 Feb 1999, Martin Cernohorsky wrote:

> Uz jsem v nem peknych par (stovek) stran vysazel. (Vcetne dost
> exotickych konstrukci. :-) V cem je problem?  Pokud jde o interni
> otazky implementace LaTeXu tak je asi lepsi prihlasit se do listu
> jmenem mutex na muni.cz. Pokud jde o problemy bezne sazby, tak se tady
> snad najde par lidi kteri budou vedet rady. :-)
>
> 					cerno

To je super, takze bych mel s dovolenim par dotazu.

Premyslim o tom, ze bych na nasi wordoidni fakulte napsal svou
bakalarku v LaTeXu. A tak se chci zeptat na par malickosti, ja doufam, ze to
nebude moc vadit....

1) Ta bakalarka ma  mit tak 35-40 stran. Takze se chcu zeptat zda-li mam
spise pouzit documentclass report nebo article. Jaky byste doporucovali pismo
a jak a jestli vubec mam upravit rozmery A4. Mam tim na mysli prikazy
\addtolength, aspon myslim. Aby to tak nejak odpovidalo norme, nebo zavedenym
konvencim.

2) Potrebuju mit prazdnou stranku a dole jednu, dve vety. prikaz \vfill znam,
ale zapomnel jsem jak se dela ta neviditelna odrazka...

                                    Dik za rady
						Roman P.