Zoznamovanie sa s Emacsom

Miroslav Vasko vasko na ies.sk
Pátek Leden 22 11:47:57 CET 1999

Caute!

     Prekonal som vrodenu lenivost a nastavil som si slovencinu,
     po-mode a zopar klaves.

     Nefunguje mi poriadne terminal (M-x term). Stale hlasi chybu
     "error in process filter: ddd: no such directory, pricom ddd je
     aktualny adresar bez posledneho pismenka (cize /home/miro/dat/
     namiesto spravneho /home/miro/data/). Dalej, nefunguju v nom
     sipky ani farby, takze s Midnight Commanderom sa tam neda
     poriadne robit. Nie je niekde lepsia verzia, ktora by pracovala
     s GNU Emacs 20.2? Verzia z XEmacs 20.4 v nom nepracuje (XEmacs
     ma zasa ine muchy, kvoli ktorym ho nechcem pouzivat).

     Samozrejme, nie vsetko mi ide tak, ako som si predstavoval.
     Nefunguju mi klavesy Ctrl+Sipky, Ctrl+Fn a Shift+Fn. Ako sa da
     Emacsu povedat, ze existuju aj take klavesy? Odkial zistim
     hodnoty (ciselne alebo escape-sekvencie) tychto klaves? Chcem si
     napriklad zavesit klavesu [Windows-Start-Menu] na vyvolanie
     emacsovskeho menu.

     MZ spominal v sukromnej poste nieco o "dalsej velkej" verzii GNU
     Emacs, ktora ma podporovat farby. Co je to "dalsia velka"
     verzia? Emacs 21?

     Btw: Emacs 20.2, Debian GNU/Linux 2.0.

Diky moc,
     Miro.

     ps: casom by som chcel urobit nieco ako cd-player pre emacs.
     existuje nejaka nahrada ncurses, ktora by kreslila do bufferu
     emacs-u?

--
  .~.     Miroslav Vasko
  /V\     vasko na ies.sk