gvim a deadkeys

David Sauer davids na orfinet.cz
Pondělí Červenec 12 15:18:59 CEST 1999

    Pavel> No něco již je hotovo, při korektní aplikaci patchované libX11,
    Pavel> mrtvé klávesy chodí.  Jinak lze používat nastavení české

Sorry, ale co je korektni aplikace patchovane Xlib ?

    Pavel> Jinak jsem na toto téma komunikoval s autory vimu a gtk portu
    Pavel> pro gvim. Jelikož však nejsem progrmátor v C, nepochopil jsem
    Pavel> přesně v čem je problém. Snad z důvodu dálnovýchodních jazyků
    Pavel> používají nějakou jinou vstupní metodu než v X obvyklé. Proto to
    Pavel> prý nemůže fungovat.

    Pavel> Ani se to do verze 5.4 neplánuje

Me to s 5.4o funguje ...

    Pavel> Úryvky z mé korespondence pro zasvěcené:
    Pavel> collate
    Pavel> way

Nezasvěcení, zkuste si zkompilovat vim-5.4o s parametrem --enable-xim,
 treba takto:

./configure --enable-gui=gtk --prefix=/usr4/vim --enable-xim

                                        Vim!

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na orfinet.cz (mime compatible)