gvim a deadkeys

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pondělí Červenec 12 17:42:21 CEST 1999

Bohužel nemám tu možnost, ale mohu to zaslat někomu, kdo by to mohl vystavit

Pavel

> Pane kolego,
>
> náhodou zrovna včera jsem se touhle věcí začal zabývat. Myslím že bych
> tu definici chtěl taky, když jste ji dostal. Mohl byste ji třeba někde
> vystavit ?
>
> Děkuji
>
> 		Michal Krátký

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe