gvim a deadkeys

Hanus Adler had na articon.cz
Úterý Červenec 13 07:53:11 CEST 1999

On Mon, 12 Jul 1999 12:49:09 GMT, Josef Feit <jfeit na dior.ics.muni.cz> wrote:

>Ja jsem to resil mapovanim klavesnice. Potrebujete
>nejake ceske fonty, pak to funguje docela dobre.
>Vyhodne je, ze v normal modu je cestina vypnuta.
>Pokud mate zajem a nekdo nema neco lepsiho, dejte
>vedet.

Nakonec jsem si take premapoval tech nekolik znaku, je to nejjednodussi.
Dostal jsem ale radu prekompilovat posledni verzi s podporou XIM, coz
zkusim, az budu mit vic casu.

S pozdravem

Hanus Adler

--
"The day Microsoft will make something that doesn't suck is probably the
 day they'll start making vacuum cleaners."