Gnus: nnmh nebo nnml?

Milan Zamazal pdm na seznam.cz
Pátek Březen 17 21:08:53 CET 2000

    DR> potreboval bych vedet, jestli si zrychlim praci s Gnus pokud
    DR> prejdu z nnmh folderu na nnml. Prace s nnmh je dost pomala a
    DR> trva hodne dlouho, nez se nacte folder obsahujici treba 900
    DR> zprav.

Jestli se to zrychlí, nevím.  Stažení hlaviček (nikoliv formátování
summary) nnml skupiny obsahující 1400 zpráv mi na Linuxu na K6/200 trvá
přibližně 8 vteřin.

    DR> A jeste: jak vlastne prejit? Kdysi jsem to zkousel a nedopadlo
    DR> to moc slavne (tj. nepovedlo se).

Zkusil bych nejprve postupně zkopírovat všechny zprávy z nnmh skupin do
(tímto krokem nově vytvořených) nnml skupin a pak přehodit
`mail-sources'.  Tím by snad neměl vzniknout žádný problém?

Milan Zamazal

--
"Having GNU Emacs is like having a dragon's cave of treasures."
                                                Robert J. Chassell