Gnus: nnmh nebo nnml?

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Úterý Březen 21 10:36:57 CET 2000

Milan Zamazal <pdm na seznam.cz> writes:

>     DR> potreboval bych vedet, jestli si zrychlim praci s Gnus pokud
>     DR> prejdu z nnmh folderu na nnml. Prace s nnmh je dost pomala a
>     DR> trva hodne dlouho, nez se nacte folder obsahujici treba 900
>     DR> zprav.
>
> Jestli se to zrychlí, nevím.  Stažení hlaviček (nikoliv formátování
> summary) nnml skupiny obsahující 1400 zpráv mi na Linuxu na K6/200 trvá
> přibližně 8 vteřin.

Nutno přiznat, že se načítání pošty výrazně zrychlilo (troufnu si
tvrdit, že řádově), akorát vytváření databáze mu trvalo víc než dvě
hodiny.

>     DR> A jeste: jak vlastne prejit? Kdysi jsem to zkousel a nedopadlo
>     DR> to moc slavne (tj. nepovedlo se).
>
> Zkusil bych nejprve postupně zkopírovat všechny zprávy z nnmh skupin do
> (tímto krokem nově vytvořených) nnml skupin a pak přehodit
> `mail-sources'.  Tím by snad neměl vzniknout žádný problém?

Je zajímavé, že po přehození na nnml se všechny skupiny automaticky
vytvořily samy. Akorát nezachovaly takové ty ruzné značky, ale s tím
už jsem se smířil.

Brno, Czech Republic