emacs 21.1 a windows

Robo Cernansky roboce na yahoo.com
Pondělí Únor 25 14:53:18 CET 2002

On Fri, 22 Feb 2002 16:29:23 +0100 Bohdanecky Zdenek Jr <bohdik na bohdik.cz> wrote:

BZJ> Vadi mi totiz, ze po nastartovani Emacsu je buffer Scratch a kazdy
BZJ> novy
BZJ> otevirany (C-x C-f) prepnuty pro ukladani v iso-latin-2, tj. na liste
BZJ> je -2\--. Nove dokumenty se mi pak ukladaji v iso-latin-2.
BZJ>
BZJ> Chtel bych mit implicitni kodovani windows-1250-dos (na liste -D\--).
BZJ> Jak to mohu, prosim, zaridit?
BZJ>
BZJ> Pouzivam cs-utils Pavla Janika.

Vytvaranie novych suborov v cp1250-dos sa mi podarilo nastavit tymto
riadkom v .emacs:
(setq default-buffer-file-coding-system 'cp1250-dos).

Avsak nefunguje mi otvaranie existujuceho suboru v cp1250. Vzdy sa otvori
v iso-latin-2. Neviem, ci som spravne pochopil, ze hovorite iba o vytvarani
novych suborov (dokumentov). To znamena, ze otvaranie existujucich suborov v
cp1250 Vam funguje? Ak ano tak please help me.

Resp. ak by niekto vedel co vsetko a kde treba nastavit aby emacs pracoval
v cp1250-kovom prostredi spravne tak by som bol happy.

Diky

Robo.

--
Robo Cernansky