emacs 21.1 a windows

Bohdanecky Zdenek Jr bohdik na bohdik.cz
Pondělí Únor 25 16:21:51 CET 2002

RC> Vytvaranie novych suborov v cp1250-dos sa mi podarilo nastavit tymto
RC> riadkom v .emacs:
RC> (setq default-buffer-file-coding-system 'cp1250-dos).

Dekuji, jiz mi poradil Jirka Kosek toto: (prefer-coding-system 'cp1250-dos)

RC> Avsak nefunguje mi otvaranie existujuceho suboru v cp1250. Vzdy sa otvori
RC> v iso-latin-2. Neviem, ci som spravne pochopil, ze hovorite iba o vytvarani
RC> novych suborov (dokumentov). To znamena, ze otvaranie existujucich suborov v
RC> cp1250 Vam funguje? Ak ano tak please help me.

(set-keyboard-coding-system 'cp1250)
(set-selection-coding-system 'cp1250-dos)
(define-coding-system-alias 'windows-1250 'cp1250-dos)
(define-coding-system-alias 'windows-1250 'cp1250)

Driv jsem pouzival ceskou klavesnici skrze mule, nyni pouzivam
klavesnici Windows, vcetne jejiho prepinani Alt-Shift.

Rozchodil jsem to na zaklade nastaveni .emacs Jirky Koska. V
konfiguraci jsou jeste ruzne automaticke detekce nastaveni kodovani
dokumentu na zaklade informaci v editovanych souborech typu XML (XML
deklarace) a HTML (prislusny META tag).

--
S pozdravem
Zdeněk Bohdanecký Jr.