Emacs: nastaveni v .emacs a novy frame

Hana Skoumalova Hana.Skoumalova na ff.cuni.cz
Čtvrtek Květen 29 14:09:51 CEST 2003

Dobrý den,

mám tu takový problém s emacsem (verze 21.1.1 pro Solaris). Pokud zadám
font a barvu pozadí jako argumenty na příkazovém řádku, použijí se, i
když otevřu nový frame. Když mám ale tohle nastavení v souboru .emacs:

(set-default-font "-*-lucidatypewriter-medium-r-*-12-*")
(set-background-color "gray98")

použije se to pouze v prvním framu. Druhý frame otevřený pomocí
Ctrl-x 5 2 má defaultní systémové pozadí a defaultní font. Pro úplnost:
mám Sparc/Solaris 9 a CDE/GNOME. Nevěděl by někdo, co s tím?

Mně by nakonec ani nevadilo zadávat font argumentem (měla jsem na to
alias), ale máme tu jeden script, který spouští při svém běhu emacs. V
tom scriptu se dají zadat argumenty pro emacs, ale když tam zadám i
font, script se zhroutí. Autor scriptu mi poradil, ať font nastavím v
.emacs, a tak jsem se dostala do téhle situace.

Hanka
--
Hana Skoumalova                Charles University, Faculty of Arts
                                          Institute of Theoretical