Emacs: nastaveni v .emacs a novy frame

Michal Kratky kratky na fzu.cz
Čtvrtek Květen 29 16:40:49 CEST 2003

On Thu, 29 May 2003, Hana Skoumalova wrote:

> mám tu takový problém s emacsem (verze 21.1.1 pro Solaris). Pokud zadám
> font a barvu pozadí jako argumenty na příkazovém řádku, použijí se, i
> když otevřu nový frame. Když mám ale tohle nastavení v souboru .emacs:
>
> (set-default-font "-*-lucidatypewriter-medium-r-*-12-*")
> (set-background-color "gray98")
>
> použije se to pouze v prvním framu. Druhý frame otevřený pomocí
> Ctrl-x 5 2 má defaultní systémové pozadí a defaultní font. Pro úplnost:
> mám Sparc/Solaris 9 a CDE/GNOME. Nevěděl by někdo, co s tím?
>
> Mně by nakonec ani nevadilo zadávat font argumentem (měla jsem na to
> [...]

Už léta používám resources, mám je v souboru .Xdefaults a funguje mi to
ve všech emacsech, které na dané obrazovce spouštím, jsou to všelijaké
verze. Mám tam tohle:

emacs*Background: DarkSlateGray
emacs*Foreground: Wheat
emacs*pointerColor: White
emacs*cursorColor: Orchid
emacs*bitmapIcon: on
emacs*font: -misc-fixed-medium-r-normal-*-*-200-*-*-c-*-iso8859-2
emacs.geometry: 90x45

		Michal Krátký