crash system

Petr Her~man Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz
Úterý Prosinec 3 12:59:10 CET 1996

> 	Muj Linux pada jen tehdy, kdyz se mi nerozebehne vetrak
> na procesoru (BTW, pry take pomaha nejaka silikonova pasta mezi
> chladic a CPU -- vi o tom nekdo neco?).

Jo, to je bezny trick, ktery se pouziva(l) treba pri montovani vykonovych
tranzistoru apod, ze se namaze silikonovou vazelinou, cimz padem
se zlepsi tepelny kontakt mezi tranzistorem (chipem atd.) a chladicem.
Ovsem pokud se prestane tocit vetrak, tak tento trick muze o malilinko
mozna vylepsit situaci, ale vetrak to zrejme nenahradi.

Vetracek na CPU je velmi svizelna zalezitost, zatim jsem nevidel jiny
nez vychodoasijske provenience a s temi mame vesmes velmi spatne zkusenosti
- nekolikrat do roka je zapotrebi je menit.

Pokud by nekdo mel dobry tip, myslim, ze by to Yenya mohl nechat projit
i zkrz tuhle konferu, i kdyz by to bylo jasne OFF a reklama k tomu :-)

> -Yenya

Petr Herman