crash system

Martin Patka martin na mikroservis.cz
Čtvrtek Prosinec 5 00:50:01 CET 1996

--
martin na mikroservis.cz

Petr Her~man <Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz> píše v článku
<199612031159.AA15519 na dec51.lf2.cuni.cz>...

> Jo, to je bezny trick, ktery se pouziva(l) treba pri montovani vykonovych
> tranzistoru apod, ze se namaze silikonovou vazelinou, cimz padem
> se zlepsi tepelny kontakt mezi tranzistorem (chipem atd.) a chladicem.
> Ovsem pokud se prestane tocit vetrak, tak tento trick muze o malilinko
> mozna vylepsit situaci, ale vetrak to zrejme nenahradi.
>
> Vetracek na CPU je velmi svizelna zalezitost, zatim jsem nevidel jiny
> nez vychodoasijske provenience a s temi mame vesmes velmi spatne
zkusenosti
> - nekolikrat do roka je zapotrebi je menit.

Kvuli reklame nechci jmenovat firmy, ale vyskytuji se na trhu ventilatory s

vestavenou elektronikou a piezo-elektrickym beeperem. Takovy ventilator
zacne pri zastaveni otacek pipat a pry pipa i pri prehrati.. Je sice drazsi
(cca 220,-)
ale elektronika je zvlast a mozna by sla pouzit znovu s novym motorem.

Martin Patka