Zip problem pripojeni

Radek Vybiral Radek.Vybiral.fei na vsb.cz
Úterý Prosinec 3 13:02:35 CET 1996

On Tue, 3 Dec 1996, Ondrej Koala Vacha wrote:

> Zdravim,
>
> potrebuji pripojit zip mechaniku.
> Podporu pro zip v jadre mam. Pri bootu system vypise:
>
> Dec  3 10:59:39 darkstar kernel: PPA: ports at 0x378 are not available
>
> i kdyz ho mam v biosu jako paralelni port a normalne pres neho tisknu.
>
> Co je jeste treba mit/udelat?

Ja jsem musel dat podporu pro lp jako modul a nejdrive spustil podporu
pro ZIPa a potom pro lp. Nejlepsi je to vsechno jako modul a v pripade
problemu to odehrat/prihrat.

R.V.
 > S pozdravem a diky
> --
> Ondrej Koala Vacha

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Student of Technical University of Ostrava    http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                   Phone: +42 69 699 3479 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
|           Cache			      http://cache.osanet.cz:8080 |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |