Zip problem pripojeni

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Úterý Prosinec 3 19:19:36 CET 1996

> Ja jsem musel dat podporu pro lp jako modul a nejdrive spustil podporu
> pro ZIPa a potom pro lp. Nejlepsi je to vsechno jako modul a v pripade
> problemu to odehrat/prihrat.

Diky, tohle pomohlo. Pomohlo mi to jeste v jedne veci. Kdyz dam
insmod neco_scsi, tak mi to scsi detekuje za behu systemu. Coz velmi
vitam, nebot zatim jsem musel mit scsi zarizeni (napr. Syquest) zapnute
pri bootu. (Pokud bych  tech zarizeni mel vice, jeste treba disk,
tak problem trva).

S pozdravem

--
Ondrej Koala Vacha