CD Sarah & Sony CDU31

Úterý Prosinec 3 17:06:19 CET 1996

On Tue, 3 Dec 1996, Simonik Ivan wrote:

> Pokud vite, kudy CD Sarah popohnat, prosim sdelte mi ho. Pokud ne,
> nevadi. Stejne jsem nabyl dojmu, ze Cerveny klobouk mi nejde k pleti.

Jak uz tady jednou zaznelo, "Sarah" nepatri k nejpovedenejsim distribucim.
Ja osobne bych naistaloval originalni RH 4.0 i se vsemi updaty (ja jsem to
pres FTP udelal bez potizi <pokud pominu, ze jsem naivne nechal spustit
badblocks na 1 GB volume a pak ho neumel zabit>, taky je mozno si koupit
CD za pomerne rozumnou cenu) a pripadne z vyse zmineneho CD doinstaloval
ta rpm, ktera jsou tam (udajne) navic.

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)