slattach -- pppd

Jaroslav Přibyl pribyl na space.cz
Středa Prosinec 4 11:51:25 CET 1996

Zdravim vsechny,

pred casem jsem se tu ptal na problem se slattach. Bylo mi napovezeno,
ze mam pouzit pppd. Zkousel jsem tedy,ale uspel jsem jen tak na polovic.

  Mam dve PC, na obou mam linux, na jednom mohu nabootovat i dos. Modemy
se mi po pevne lince spoji jen tehdy, kdyz mam na ten port pusteny
nejaky terminal. Na jedne masine bootnu dos a spustim term v nortonu, na
druhe spustim v linuxu minicom, v okamziku pristupu minicomu na port se
oba modemy spojuji. Kdyz pak vypnu minicom a na ten spustim pppd s nasl.
param pppd /dev/cum7 defaultroute arrd:addr passive, tak mi na strane
term lezou zname klikihaky znacici ppp. Toto vsak funguje asi minutu,
pak pppd sice bezi dale, ale jiz neposila zadne pakety na druhou stranu
(I kdyz toto by mohlo byt tim, ze druha strana neodpovida). Zkousel jsem
i propojit primo linux-linux v minicomu a pak zase spustit pppd na obou
koncich. Procesy bezeli, ale k zadne komunikaci nedochazelo. Absolutne
si nevim rady a dost to specha, zacinam byt jiz celkem mrtvy muz.

			Priba