slattach -- pppd

Kristof Petr kri na fce.vutbr.cz
Středa Prosinec 4 13:33:41 CET 1996

Jaroslav Pxibyl wrote:

> Zdravim vsechny,
>
> pred casem jsem se tu ptal na problem se slattach. Bylo mi napovezeno,
> ze mam pouzit pppd. Zkousel jsem tedy,ale uspel jsem jen tak na polovic.

Dobry den,

to bude asi zalezitost modemu. Zrovna vedle me lezi dva USR Courier,
strcil jsem je do zasuvky 220V, spojil kusem kabelu (nejsou pripojeny
k zadnemu pocitaci !!!) a bez problemu se chytnou.

LEDka CD signalizuje nosnou O.K.

A co se tyce obsluhy v Linuxu, staci na obou stranach nakopnout
pppd a jede to. Zadny saskovani s Minicomem ci dalsimi
programy neni zapotrebi.

                bye
                     pk
--
| Kristof Petr                                        kri na fce.vutbr.cz |
| Dept. Of Comp. Science                  Technical University Of Brno |