slattach -- pppd

Jaroslav Přibyl pribyl na space.cz
Středa Prosinec 4 15:22:21 CET 1996

Kristof Petr wrote:

> Dobry den,

Zdravim,

> to bude asi zalezitost modemu. Zrovna vedle me lezi dva USR Courier,
> strcil jsem je do zasuvky 220V, spojil kusem kabelu (nejsou pripojeny
> k zadnemu pocitaci !!!) a bez problemu se chytnou.
>
> LEDka CD signalizuje nosnou O.K.

Jasne, stacilo prehodit dip switch DTR a bylo posekano.

> A co se tyce obsluhy v Linuxu, staci na obou stranach nakopnout
> pppd a jede to. Zadny saskovani s Minicomem ci dalsimi
> programy neni zapotrebi.

Vim, ze staci nakopnout pppd, ale me se to porad nedari. Na strane jedne
jsem provedl route add -net ........., takze sit, kterou chci pripojit
je obsazena v routovaci tab. kernelu a spustil pppd s parametrem na
linku. Na druhe strane jsem spustil pppd s parametrem linky,
defaultroute lokal IP: remote IP silent. V /etc/ppp/options jsem vyhodil
param modem. Chvili to funguje tak, ze modemy si meni pakety a pak vse
ustane. Zkousel jsem na stranu serveru spoustet pppd i s par. passive,
ale nic to nepomohlo. Proste modemy si obcas pokecaji, ale kominukace
mezi linuxy vazne.

>                 bye
>                      pk
     Priba