Parallel Virtual Machine

Martin Kormunda kormund3 na students.zcu.cz
Čtvrtek Prosinec 5 12:02:35 CET 1996

On Thu, 5 Dec 1996, Robert Hanzlik wrote:

> Hello lidi, nelidi i zbyla haveti ...
>
> Marne shanim 'subj.', o kterem jsem bohuzel jen neco malo zaslechl, ale
> bohuzel uz nevim kde. Takze bych se rad optal na nejake URL apod.

hledej pod nazvem pvm nebo pvm3, je to skoro vsude na ftp.
Zkousel jsem to, funguje to, ale chce to naistalovat sitovou podporu i
kdyz v siti nejses.

  Martin Kormunda                       | EMAIL: kormund3 na students.zcu.cz
                                        | http://ori.zcu.cz/~kormund3
UNIVERSITY OF WEST BOHEMIA              |
Applied Sciences                        |
Mathematical and Physical  Engineering  |