Parallel Virtual Machine

Jan Prikryl prikryl na launzatte.cg.tuwien.ac.at
Čtvrtek Prosinec 5 20:15:42 CET 1996

> Date: Thu, 5 Dec 1996 11:40:39 +0100 (MET)
> From: Robert Hanzlik <robi na vol.cz>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: Parallel Virtual Machine

> Marne shanim 'subj.', o kterem jsem bohuzel jen neco malo zaslechl, ale
> bohuzel uz nevim kde. Takze bych se rad optal na nejake URL apod.

Zakladni URL je

	http://www.epm.ornl.gov/pvm/

Ale podivej se po necem v Cechach, z ORNL to jde strasne pomalu (tedy:
z Cesnetu to jde pomalu). Vec je to hezka, sam jsem ji dlouho pouzival
(pro nezasvecene: po Interentu propojene stroje rozlicnych architektur
a operacnich systemu vcetne WinNT a Win95/3.11 lze spojit dokupy a
ziskat jeden virualni paralelni pocitac, ktery je sice nic moc co se
tyce rychlosti - ehternet nebo pevne liny josu preci jen pomaljesi,
nez sbernice - ale zato pomerne unoverzalni a snadno se programuje).

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
              Vienna Institue of Technology, Austria