crash system

Bohumil Chalupa bochal na apollo.karlov.mff.cuni.cz
Čtvrtek Prosinec 5 18:02:30 CET 1996

On Thu, 5 Dec 1996, Petr Her~man wrote:

> Pokud jsem takovy paran, ze mam stroj u nohou ve dne v noci, tak to
> mozna muze mit nejaky efekt. Pokud ale mam server v nejakem kumbale,
> do ktereho nepachnu jak je rok dlouhy, tak to bzuceni bude leda vyhanet
> mysi ven.

Ten vetracek ma krome pipatka taky kulickova loziska, takze ma sanci se
hned tak nezadrit.

> Ano, to je to spravne slovo do pranice.

Viz vyse.

Take jsme tu kdysi z nouze cosi takoveho delali, ale za reseni to
nepovazuji.

> Jak to maji trebas Digitalove (snad na to nemaji patent):
> Vepredu velky velky vetrak asi 12cm a od neho takovy trychtyr, ustici
> u velkych chladicich zeber na processoru

Taky HP to umi (teda asi ne u PC, ale u workstations urcite).

                                  Bohumil Chalupa