crash system

test xmyslik na smrt.cz
Sobota Prosinec 7 03:39:56 CET 1996

In article <586geo$no$1 na ns.felk.cvut.cz>, you wrote:
> [...]
>: ale elektronika je zvlast a mozna by sla pouzit znovu s novym motorem.
>
>Ja nevim, ale cokoliv spatneho na vetraku je proste SLYSET a kdyz se pocitac
>otevre, tak taky videt. Dalsi otazka je, proc tam proste nepridat vetrak
>ktery se nezastavi. Podle me tem vetrakum dost vadi, kdyz jsou k necemu
>pridelany pevne - zkusil bych vetrak povolit, prip ho tam jen volne polozit
>(u me doma to pomohlo).
>
>Dalsi spolehliva metoda (uchladil jsem s ni jeden velmi se prehrivajici
>novelli server) je sundat tomu kryt a postavit vedle toho takovy stolni

To je hezky, taky jsem to tak mel pul roku. Ale kdyz si pak slapnete do karet
tak to neni moc prijemny. Jinak po zkusenosti se sikmovokym vetrake kde zluti
dablici udelali v zebrach tak 1x1 mm pruduchy jsem si koupil pasivni chladic
 na pentium za 90, koupil si vetrak (brushless) o rozmerech 60x60 mm a pridelal ho
dratama na ten chladic. Silikonova vazelina to jisti. Je to _uplne_ tichy naproti
tomu co jsem slysel ze dela Cyrix 6x86 approved vetrnik....

BTW, Exponential dela powerpecky procesory na 533 MHz a hadejte kolik to ma
spotrebu: 85 W
Taky to chladej jenom vetrakem, kterej ma nasmerovanej to do mist s nejvetsi
tepelnou exponovanosti. Prej se da uchladit az 115 W na cip (nebo cm^2 ?).

P.S. Linux mi na 486 sletel vzdycky kdyz jsem mel ucpanej vetrak prachem. Docela
spolehlivej test....

>--
>--
>This is my little buggy signature...				Pavel

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses below)
mailto:xmyslik na cslab.felk.cvut.cz , mailto:xmyslik na cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik