power saving

dvorakj na apollo.karlov.mff.cuni.cz dvorakj na apollo.karlov.mff.cuni.cz
Pátek Prosinec 6 12:32:00 CET 1996

Martin "[Keso]" Keseg wrote:

| Mam nasledovny problem, doma beham linux ako single masine a pocitac je tzv
| green. Ked necham  Linuxa bezat dlhsie, tak ze masina zaspi tak sa mi uplne
| pokazi cas. T.j ze aktualny cas je cas na masine + cas co spala. Neviete co
| stym ?

To se stava, kdyz se pocitac uspi -- nebezi procesor.  Muzete to dat
do poradku tim, ze jako root spustite 'clock -s'.  Pokud ma vas
pocitac Advanced Power Management (zalezitost BIOSu), da se zaridit,
ze se ten prikaz bude volat automaticky.  K tomu potrebujete:

 + Podporu APM v jadre

 + Prelozeny a zkonfigurovany APMD (nekde na sunsite)

Jan Dvorak ( http://www.karlin.mff.cuni.cz/~dvorakj/ )