Mailcluster

Marek Kubita marek na corpus.cz
Pátek Prosinec 6 22:08:23 CET 1996

On 6 Dec 1996, Peter Gaspar wrote:

> mam takyto problem. Na sieti je 5 serverov, na ktorych bezi sendmail. Vsetky
> su v jednej domene. Rad by som dosiahol nasledujucu vec. Ak niekto posle
> mail na user na domena, tak ten dojde na prvy zo serverov. Ak sa tam dany
> uzivatel nenachadza, posle to dalsiemu serveru v domene, ten urobi to iste
> .... az ten posledny potom zahlasi ze User unknown a posle chybovy mail
> spat. [...]

Videl jsem na toto tema cosi v cf/README:

LUSER_RELAY     The site that will handle lusers -- that is, apparently
                local names that aren't local accounts or aliases.

- chapu-li to dobre, posila se na tuto relay vsechno co nelze dorucit
lokalne, i kdyz to ma lokalni adresu. Na ctyrech serverech nastavte
LUSER_RELAY na nasledujici server, na poslednim nechte normalni
konfiguraci.

Sam jsem nic podobneho nikdy nepotreboval a nezkousel.

#-# Marek Kubita -#- Corpus s.r.o. #-# Praha 10, Sluzeb 4
-#- tel. 42-2-771990, 701719, 701748 #-# fax 704814 -#-#-