Padajici syslogd

Michal Choura XCHOURA na cs.felk.cvut.cz
Pondělí Prosinec 9 12:05:42 CET 1996

Dobry den,

   Upgradoval jsem pocitac, a tak jsem nainstaloval kernel 2.0.26.
No a tu se objevil zajimavy problem: po startu systemu se vzdy vytvori
soubor /core, ktery, jak jsem zjistil, vytvari spadnuvsi syslogd (v 1.3.,
ale zkousel jsem i nejakou starsi -- tusim 1.2.). Zkousel jsem ho
prekompilovat, ale nic nepomaha -- po spusteni chvili cosi dela (ale
nic neloguje), a potom bezhlesne skonci a vytvori core (aniz by cokoliv
kamkoliv vypsal). Patrne to bude mit neco spolecneho s procesorem -- amd
K5. Nevite nekdo, co by mohlo pomoci a pripadne nemate nejake dasli
informace o problemech s K5?

				Diky,

						Michal Choura

|Michal Choura,	student	of 	         e-mail: xchoura na cs.felk.cvut.cz       |
|Czech Technical University in Prague,   www: http://cs.felk.cvut.cz/~xchoura/ |
|the Faculty of Electrical Engineering.                                        |