Padajici syslogd

Martin Mares mj na k332.feld.cvut.cz
Pondělí Prosinec 9 12:27:48 CET 1996

Dobreho dne preji,

>    Upgradoval jsem pocitac, a tak jsem nainstaloval kernel 2.0.26.
> No a tu se objevil zajimavy problem: po startu systemu se vzdy vytvori
> soubor /core, ktery, jak jsem zjistil, vytvari spadnuvsi syslogd (v 1.3.,
> ale zkousel jsem i nejakou starsi -- tusim 1.2.). Zkousel jsem ho
> prekompilovat, ale nic nepomaha -- po spusteni chvili cosi dela (ale
> nic neloguje), a potom bezhlesne skonci a vytvori core (aniz by cokoliv
> kamkoliv vypsal). Patrne to bude mit neco spolecneho s procesorem -- amd
> K5. Nevite nekdo, co by mohlo pomoci a pripadne nemate nejake dasli
> [...]

   Ja bych z toho zrovna procesor prilis nepodezrival. Docela dobry
test na hardwarove problemy je zkusit zkompilovat jadro -- pokud to
pri kompilaci nespadne, obvykle je hardware (tedy alespon takove veci
jako CPU a pameti) OK.

   Jinak dalsi problemy by mohly byt zpusobeny knihovnami (konkretne
libc a spol.)

							Martin