Pentiovske RPMS

Zdenek Mazanec mazanec na fzu.cz
Pondělí Prosinec 9 14:43:25 CET 1996

Caute linuxaci,
 jakozto nadseny uzivatel RedHatu jsem si ze sunsite stahnul PRMS prelozene
pro pentium. Ne ze by nechdily, ale mam problemy s instalaci(nebo spis
upgradem) dvou z nich, a to konktretne s NetKit-B-0.08-4.i586.rpm a
python-1.3-11.1.i586.rpm.
Pravda, neodvazil jsem se pouzit rpm -v ..., pouze rpm -Uvh --force, ale to
je podle me skorem totez, ne-li jeste horsi. Faktem ale je, ze se OBAVAM
pouzit rpm -i, neb pri rpm -ivh sendmail...8.8.3.i386.rpm mi pred casem
prestala chodit posta.
Ale zpet k jadru veci : mam-li a adresari tyto dve rpm a pokusim se je
"upgradnout" pomoci
rpm -Uvh --force *.i586.rpm
dostanu vysledek
failed dependencies:
        libpam_misc.so.0 is needed by NetKit-B-0.08-4
        libtcl.so is needed by python-1.3-11.1
        libtk.so is needed by python-1.3-11.1
podotykam, ze 386 verze obou techto veci jsou jiz v systemu nainstalovany.,
pam i tcl take.
Nevite nekdo, co s tim ? Vim, muzu tyhle dve veci v pentiove verzi ozelet a
pouzivat nadale i386, ale kdyz cloveka to tak drazdi ...
                                        mazanec na fzu.cz