Pentiovske RPMS

Jakub Jelinek jj na sunsite.ms.mff.cuni.cz
Pondělí Prosinec 9 15:40:42 CET 1996

> Caute linuxaci,
>  jakozto nadseny uzivatel RedHatu jsem si ze sunsite stahnul PRMS prelozene
> pro pentium. Ne ze by nechdily, ale mam problemy s instalaci(nebo spis
> upgradem) dvou z nich, a to konktretne s NetKit-B-0.08-4.i586.rpm a
> python-1.3-11.1.i586.rpm.
> Pravda, neodvazil jsem se pouzit rpm -v ..., pouze rpm -Uvh --force, ale to
> je podle me skorem totez, ne-li jeste horsi. Faktem ale je, ze se OBAVAM
> pouzit rpm -i, neb pri rpm -ivh sendmail...8.8.3.i386.rpm mi pred casem
> prestala chodit posta.
> [...]
Autorem techto RPMS (nemaji oficialne nic spolecneho s RedHatem, potrebovaly
nektere zmeny, aby se docililo kyzeneho vysledku) je
jfch na sunsite.mff.cuni.cz. Veskere stiznosti/napady/etc. smerujte tudiz na
nej. Snad bude mit cas i na popentiovani RedHatu 4.1...
Kazdopadne si myslim, ze --nodeps by to spravilo jednoduse (ackoliv bez
nalezeni jadra problemu).

                                                                  .u$e.
   Cheers                                                       .$$$$$:S
        Jakub                                                   $"*$/"*$$
                                                                $.`$ . ^F
                                                                4k+#+T.$F
Jakub Jelinek, jj na sunsite.mff.cuni.cz                           :R"+  t$$B
Administrator of SunSITE Czech Republic                      ___#       $$$
MFF, Charles University, Prague                              |  |       R$$k
Give your Sparc a new beginning - SparcLinux                ddd |  Sparc $9$F