Padajici syslogd

Leos Bitto bitto na kolej.mff.cuni.cz
Pondělí Prosinec 9 19:10:56 CET 1996

On Mon, 9 Dec 1996, Michal Choura wrote:

> Takze myslite zkouset knihovny? Me padaji i nejake jine veci --
> samozrejme netscape, MuPAD, dokonce i initex ze standardni distribuce v
> Slackware, a myslel jsem si, ze to bude procesor, protoze s temi K5 pry
> byvaji potize, a kernely 2.0.0 az 2.0.25 jdou zkompilovat jen se zapnutym
> APM.
> 			Diky,
> 				Michal Choura

Pokud vim tak v kernelu 2.0.25 je jakysi patch ktery by mel umoznit
bezproblemovy beh i na AMD K5. Mohu potvrdit, ze na jednom pocitaci
s AMD K5-PR100 mi kernel 2.0.18 cas od casu vyhodil nejake oopsy atd.
(naprosto nezavisle na tom co jsem delal) a po upgrade na 2.0.25 je to
vsechno OK.

                                                         Leos Bitto
                                                  <bitto na kolej.mff.cuni.cz>